liza95.reismee.nl

Bijna alles rond !

Hallo lieve allemaal,

Ik heb een tijdje niets meer gepost omdat er niet zo veel meer gebeurde.

Inmiddels ben ik naar een middag geweest voor alle toekomstige au pairs die binnenkort allemaal weg gaan.

Was ontzettend leuk!

Ik heb vorige week zaterdag mijn afscheidsfeest gegeven en wat ben ik ontzettend verrast zeg !

Ik wist dat mijn vader, suzanne en mijn beste vriendin lisa ergens mee bezig waren maar met wat wist ik niet.

Suzanne en lisa zijn het hele land door gereisd om filmpjes met persoonlijke boodschappen te maken van een aantal mensen die heel erg dichtbij mij staan.

Ik had veel dingen verwacht maar dat echt niet !

Zo onwijs leuk! De hele avond was ontzettend geslaagd!

Vandaag heb ik mijn vliegticket betaald en ik heb een tussenstop in Dubai! Hoe vet is dat !

Ik hoef maar 3 uurtjes te wachten op dubai helaas maar alleen het vliegveld is al geweldig mooi.

Ik vlieg om half 3 weg vanuit nederland op 14 feb.

Het enige wat ik nog moet regelen is mijn verzekering en mijn buitenlandse rijbewijs maar dat komt helemaal goed !

Inmiddels heb ik Dan en Sarah ook al weer een aantal keer gesproken.

De jongens daar hebben sinds deze week zomervakantie!

En als hun vakantie is afgelopen kom ik !

Het komt steeds dichterbij en heb er steeds meer zin in!

Reacties

Reacties

Nel de lange

Spannend hoor. Het is heel leuk om te lezen hoe ver je nu bent en wat komen gaat we blijven je volgen

mam

Tja het is bijna in kannen en kruiken. We gaan eerst de komende week gezellig kerst vieren en oud en nieuw. En dan gaan we echt aftellen lieverd. ..xxx

Marcel

Geniet nog even gezellig van de feestdagen.
En verder wens ik je onwijs veel succes.
We zullen je verhalen volgen.

Kappel

Wat leuk liza ik ben blij dat alles goed op rolletjes loopt !!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active