liza95.reismee.nl

nog 2,5 maand!!!!

Zo spannend allemaal dit.

Afgelopen weken heeeeel erg veel papieren binnengekregen.

zoals Character reference, childcare reference, verklaring omtrent gedrag, allerlei overeenkomsten die ik moest laten tekenen of moest laten invullen door mensen die dichtbij mij staan.

Inmiddels een hele stapel papier compleet en zojuist opgestuurd naar Travel active ( de organisatie waar ik mee naar australië ga.
Het enige waar ik nog op wacht is mijn verklaring omtrent gedrag.

Ben tot nu toe erg tevreden met wat ik heb, stond ook een beetje versteld van hoe ik mijn Dear host family letter heb geschreven.
Dit is een brief die je zelf moet schrijven in het engels waarin je voor een persoon die jou niet kent ( in dit geval het gastgezin in Australië die ik nog niet ken ) moet zorgen dat zij er achter komen wie jij bent en hoe jij bent, wat je de afgelopen jaren hebt gedaan en hoe jouw thuis situatie is.
Ook heb ik een mooie powerpoint presentatie gemaakt waarin ik een goed en leuk beeld geef over wie ik ben en hoe mijn gezin en vrienden zijn.

Kortom, ik kom steeds dichterbij en het wordt steeds spannender.

Reacties

Reacties

pappie jongstra

Leuk zo'n blog he lies..

mark

Leuk liza!! Leuk leuk, Vertel maar niks over mij.
2.5maand en ga je alweer.

Johanna

Super leuk om te volgen! Echt gaaf!
Spannend meis, het komt wel dichtbij ..

mam

Och meisje wat was je er druk mee. Fijn dat het zo goed gaat en wat een fijne referenties heb je gekregen top hoor. Op naar de volgende stap. Binnenkort hebben wij als ouders met jou de info dag in Utrecht. Daar kijk ik ook naar uit ; 0) kus mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active