liza95.reismee.nl

1e maand

Hallo !!!!

Ja, mijn eerste maand hier zit er al weer op, het gaat echt belachelijk snel.
Vorige week besefte ik mezelf ineens dat ik nog nooit zo lang van huis ben weggeweest en dat ik nog nooit zo lang zonder mijn ouders ben geweest.
Ik besefte dat op het moment dat ik op een rots langs het strand zat met een duits meisje die eigenlijk totaal vreemd voor mij is, maar waar ik toch een soort van vrienden mee ben hier.

Het is gek dat je een heel nieuw bestaan opbouwd met totaal vreemde mensen aan de andere kant van de wereld terwijl je eigenlijk zoveel vrienden en familie thuis hebt zitten.

Maar goed ik heb het hier ontzettend naar mijn zin nog steeds.
Ik doe nog steeds allemaal leuke dingen zoals shoppen, uit gaan met totaal vreemde mensen naar een totaal vreemde jongen in een totaal vreemde buurt met cocktails.. zoiets zou je thuis nooit doen maar hier aarzel je niet en zeg je gewoon ja ofzo.

De meeste van jullie hebben het al vernomen maar ik heb hier inmiddels een relatie met een jongen uit Nieuw Zeeland, en heb het ontzettend leuk met hem, hij is een beetje mijn eigen tourgide hier, hij laat me echt alles zien.

Ik heb net even mijn afscheidsfilm gekeken die mijn lieve vriendinnetje Lisa en mijn zusje suus en papa in elkaar hebben gezet voor mijn afscheid in nederland.
Ik moet eerlijk zijn dat ik dan toch na een maand wel even een brok in mijn keel krijg maar verder gaat het helemaal prima en heb totaal geen heimwee!

Zaterdag ga ik met 2 nederlandse meisjes naar The Serpentine falls in een national park hier vlakbij.Ik heb er onwijs veel zin in.

Het weer wordt eidelijk iets beter hier, na 4 weken tussen de 30 en 40 graden te hebbe gehad met 1,5 dag wolken hebben we dan eindelijk een klein beetje regen gehaden ik moet je zeggen dat dat wel heel erg lekker voelt, het heeft hier vanaf oktober niet geregend en er was alleen maar zon en tussen de 30 en 45 graden.
Het gekke is dat als je op vakantie bent je de temperaturen heelanders ervaart dan als je die temperaturen hebt in het dagelijks leven, maar je raakt eraan gewend!
Zelfs de beesten raak in inmiddels aan gewend, hoewel ik nog altijd de wc bril check voordat ik erop ga zitten en in de avond mijn kamer grondig inspecteer voor ik ga slapen.
Ook het links rijden gaat heel erg goed en rij inmiddels zelf met de jongens naar de andere kant van de stad door de drukste punten van Perth, het enige waar ik nog steeds niet aan kan wennen zijn de palmbomen.
De palmbomengeven mij toch een soort van luxe vakantie gevoel, terwijl het geen vakantie is.
Wat ook heel erg leuk is dat mensen je gaan herkennen in de buurt, je gaat even een boodschapje doen en er word 3 keer hi, how're ya goingtegen je gezegd in een half uur, en dat is toch wel gek, ik heb hier ook mijn eigen bank account, wordt regelmatig gebeld door mensen en krijg zelfs post. Op dit soort momenten heb je echt het gevoel dat je een soort van aan het inburgeren bent,echt ontzettend leuk !

Er is hier verder niet zo heel veel gebeurd, op het lekker naar het strand gaan en genieten van de zon en het geweldige land na dan.

Ik wilde even zeggen dat iedereen die vragen heeft me gewoon kan whatsappen of mailen, ik vind het leuk om vragen te beantwoorden dus schroom niet.

het is inmiddels 22.50 pm 26 graden

Ik wens jullie allemaal een fijne namiddag en een fijne avond toe, slaaplekker allemaal !

Reacties

Reacties

Papje

Leuk dat je weer wat op je blog gezet hebt Lies. Lfs Papje (en leer die jongen nou gewoon Nederlands... :-)

mam

Leuk verhaal lies trots op je dikke kus ????

Nel

Is weer heel leuk om te lezen Lisa

Johanna

Leuk Liza!! Wat klinkt het super! Fantastisch dat je zo je draai jebt gevonden en dat je goed in je vel zit! Geniet meis! Je verdient het!

Nel

Je kamer inspecteren op. Beesten. Brrr welke beesten

aline

Lisa geniet ervan en leuk dat iemand hebt leren veel geluk samen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active