liza95.reismee.nl

sorry! tijdje geleden

Hallo lieve allemaal,

Het spijt me dat ik al een tijdje niet meer heb geblogd maar ik beleef op het moment niet zo heel veel op mijn tripjes met keegan, en stap avondjes met de meiden na.

De laatste twee maanden zijn echt voorbij gevlogen!
Ik heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin.
Inmiddels heb ik al weer twee maanden een relatie met keegan en het wordt nog steeds elke dag leuker!
Omdat hij al 3 jaar in Perth woont kent hij alle leuke dingen hier in de buurt, dus we zijn bijna elk weekend het hele weekend op pad om leuke dingen te doen!
Ik kom op de meest leuke en mooie plekken, plekken die ik normaal nooit gezien had als ik hem niet had gehad.
Afgelopen weekend zijn we naar de dierentuin geweest en naar bunburry gereden, bunburry is een stadmet een onwijsmooi strandligt hier 250 km vandaan maar dat maakt ons niet uit, we touren gewoon lekker over de rode zandwegen en de freeways heen en zien af en toe en groep kangaroos voorbij komen.

Ik ben inmiddels ook jarig geweest en dat was wel even heel erg gek om zonder familie en vrienden te zijn. Papa en mama hadden thuis in Nederland mijn verjaardag georganiseerd zoals we dat elk jaar vieren, skype aangezet zodat ik er toch een beetje bij was. heel erg lief.
Keegan heeft me lekker meegenomen voor een ritje langs de mooie stranden en in de avond zijn we heel sjiek uiteten geweest, onwijs leuk.

Vorige week heb ik een droom trip geboekt naar Exmouth, voor de gene die niet weten waar dat ligt, het is ong. 1300 km naar het noorden vanaf Perth.
Veel mensen vinden het het mooiste stuk van Australië.
Ik stop onderandere bij de pinnacles, dat is een woestijn met hoge bulten, het lijkt op mieren hopen maar dat zijn het niet, het is zandsteen.
Daarna touren we door naar kalbarri national park, een onwijs mooi national park met grote gorges. Daarna gaan we door naar exmouth met ondertussen nog heel veel stops bij de mooiste stranden met de mooiste riffen waar haaien , dolfijnen, walvishaaien en schildpadden zwemmen. We zullen een aantal nachten in een tent of onder de sterrenhemel slapen en een aantal nachten in een resort.
Ikheb deze trip geboekt bij een reisbureau hier in Perth waar ik al eerder contact mee had gehad.
Ik ga deze trip doen met ong. 20 tot 25 mensen die ik niet ken, zodat ik vrienden kan maken maar ook lekker op mezelf kan zijn als ik dat wil.
We doen deze trip in 7 nachten en 8 dagen en gaan in een four wheel drive bus.

Ik heb er echt onwijs veel zin in, ik ga komende woensdag en kom die woensdag erop weer terug, ik zal ergens die week weer bloggen over hoe ik heb gehad heb!
Als je wil zien waar ik heen ga kun je op mijn fb. pagina kijken voor de foto's daar staat een bericht van vorige week over dat ik deze trip ga maken met een aantal foto's van de plekken waar ik heen ga.

dikke kus from Australia mate

Reacties

Reacties

papje

Keep calm, and enjoy!

ankie

Jezus Lisa wat heb jij het getroffen, geniet ervan meis xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active