liza95.reismee.nl

het wordt steeds spannender!

Hallo allemaal,

Gister ben ik naar de open dag geweest voor alle mensen die denken dat ze als au pair ergens heen willen. Ik wist alles al maar het was heel erg leuk om de personen te ontmoeten waar ik al maanden mee e-mail.

Pap en mam hebben nog een aantal vragen kunnen stellen en zij heeft mij gerust kunnen stellen voor het engelse skype intervieuw woensdag!

Als het skype intervieuw goed gaat gaat de organisatie mijn spullen opsturen naar Australië, daar gaan ze bekijken of ik ben toegelaten voor het Au pair programma en krijg ik een visum, heeel erg spannend dus.

Als ik ben toegelaten gaan alle gezinnen in Australië die een au pair zoeken kijken op mijn profiel en het schijnt, vertelde zij , dat dat heeel erg veel gezinnen zijn en dat je dus zelf heel goed moet gaan kijken wie het beste bij jou past.

Als ik dan uiteindelijk een match heb ga ik begin Januari vliegen!

Maar goed eerst woensdag het skype intervieuw !!

Spannennddddd

Reacties

Reacties

mam

Ha lieverd. Nou die spanning begin ik ook te voelen hoor. Ik begin me ook te realiseren dat je naar aller waarschijnlijkheid Veel langer weg gaat blijven. We gunnen het je zo om daar een prachtige tijd te gaan hebben. Gelukkig is er Skype. Dat is iets wat r Ik echt heel blij mee ben. Veel plezier bij het voorbereiden. En natuurlijk gaat het je lukken woensdag.... Daarnaast zijn we natuurlijk samen bezig om jouw uitzwaaifeestje te organiseren. Maar er zullen nog wel wat verrassingen voor je zijn. . Je krijgt niet alles te weten. Je hebt al kriebels in je buik. . Ik hoop dat ik het niet erger maak ; 0) dikke kus mam

Hugolien

Geweldig Liza dat wordt een hele belevenis ,
Maar we zien je toch nog wel voordat je vertrekt ?

Groetjes Hugolien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active