liza95.reismee.nl

familie gezocht!!

Wouw !! vandaag mijn tweede skype intervieuw gehad.
Heb mijn werk ervoor moeten verzetten maar omdat ik dit het gezin is waar ik het beste gevoel bij heb, heb ik dat gelijk geregeld.

Dit gesprek was heel erg anders dan het gesprek gister. Dat gesprek was meer een vraag antwoord intervieuw. Dit gesprek was echt een heel erg leuk gesprek, het heeft ook een half uur geduurd terwijl het maar een kwartiertje leek.


Ik hoop heel erg dat dit het gezin wordt waar ik minimaal de komende 6 maanden van het nieuwe jaar mag gaan doorbrengen.

Cool


Ook zijn we bezig met mijn afscheidsfeest.
Het wordt allemaal zo echt nu, toen ik voor het eerst zag dat er gezinnen werden voorgesteld was het zo gek, net alsof je mensen gaat adopteren ofzo haha.
Je leeft al die tijd toe naar de plek en het gezin waar je de komende tijd gaat doorbrengen, je zoekt door heel australië naar de mooiste plekjes en dan heb je ineens op je beeldscherm 15 gezinnen staan die allemaal een mogelijke match zouden kunnen zijn.
Heel erg appart is dat, maar ook ontzettend leuk.

Ik hoor heel snel van deze mensen of ik het word of niet.
Ook krijg ik het e-mail adres van de au pair die er nu is zodat we praten over hoe het daar is en over wat haar ervaringen en mijn verwachtingen zijn.

spannneeeendddd

Reacties

Reacties

Diliana

Spannend!!
Hopelijk krijg je goed nieuws!

mark

Bijna zover liza

kappel

touching story het is bijna zover

Johanna

Pfoeh .. wordt wel echt zo! Spannend meis! Maar oh zo leuk! Ik weet nog dat papa vroeger bang was dat er een grote neger met gouden kettingen voor de deur zou staan (grinnik), maaruh .. Dat zou zomaar eens een stoere Ozzy kunnen gaan worden, hihi! Lieverd, ik ben zo blij voor je. Fantastische kans!

mam

Ik wist dat je vandaag weer ging skypen en was ook gewoon een beetje zenuwachtig op mijn werk voor jou hihi.

ankie

Spannend hoor Lisa maar jouw kennende kom dat wel goed hoor.
Xx

Petra

Nou ik ben ook benieuwd spanend hoor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active