liza95.reismee.nl

Familie gevonden

JAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb een familie gevonden.
Het is de familie geworden waar ik het 2 dagen geleden over had. Ze wonen in Perth lekker centraal.
Ze hebben er niet zo lang overna hoeven denken, want gister ochtend vroeg wist ik het al.
Ik heb net weer een skype intervieuw gehad, dit keer met de kinderen erbij.

Het zijn twee jongetjes van 4 en 6, hoewel ze allebei een jaartje ouder worden in december.
Ik heb gister ook een heel erg leuk gesprek gehad met de au pair die er nu is.
Ik zal waarschijnlijk halverwegen februari vertrekken.

Reacties

Reacties

Diliana

Gefeliciteerd!!! Heel fijn!!

Nou op naar januari!

Chaia

Geweldig!!! gefeliciteerd!

C.Kappel

Als je reist in harmonie met de wetten van de natuur, dan wordt de tijd je beste vriend. Alles beweegt zich zonder inspanning en uiteindelijk is er geen haast en geen wachten meer, be the best of who you are !!!! iam proud of you

ankie

Gefeliciteerd meid het kom nu wel heel dichtbij. De familie gaat het super tijd tegemoet met jou.

mam

Lieve lies, wat was het mooi om jou zo te zien stralen tijdens dit Skype gesprek. Je deed het super en deze mensen lijken echt heel erg leuk. Het was leuk dat ook pap en ik ze even konden spreken. We laten je met een gerust hart vertrekken. Het wordt iets later dan gepland, dat vind jij jammer, wij kunnen Nog even langer van je genieten. Dikke kus mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active