liza95.reismee.nl

going down under

Lieve allemaal,

Dit was mijn laatste dag en avond in nederland bij mijn lieve familie en vrienden!

Veel afscheid genomen van iedereen, koffer ingepakt, uiteten geweest en vanochtend verrast door pap en mam met een ontbijt op bed.

Heerlijke dag gehad dus!

Morgen gaat het gebeuren. Om half 3 s'middags vlieg ik naar Dubai en daarna door naar Perth. Zondag om half 6 in de avond lokale tijd kom ik aan, dan is het hier in nederland ong. half 11 in de ochtend.

Ik vind het ontzettend spannend. Gelukkig heb ik goed afscheid genomen van iedereen. Morgen ga ik met pap mam suus pien en mijn beste vriendinnetje lisa naar schiphol en dan gaat het echt gebeuren.

Afscheid gaat moeilijk worden maar ik ga mijn droom tegemoet.

Het echte bloggen gaat nu pas beginnen.

see you on the other side !

Reacties

Reacties

kappel

we gaan je missen schat

Beste vriendinnetje

Ik wil niet dat het morgen is. Nog 12 uurtjes. De klok tikt. Maar jij gaat lekker je droom achter na???? gonna miss youuu

Johanna

Lieverd! Heel veel plezier en succes .. Ga je avontuur beleven en geniet intens van alle ervaringen!! Goede vlucht en sterkte voor morgen! Afscheid nemen is toch altijd moeilijk!

Hele dikke zoen
xxx

Stef

Ooit heb ik dit avontuur ook gedaan. 5 jaar ben ik weg geweest. Als ik terug kijk ben ik zo blij! Nu is het even lastig maar de wereld gaat je zulke mooie dingen brengen!

Good luck and a save trip!

Lieve groet, Stef.

Henk, Anita, Corina.

Lieve Liza als zijn we niet altijd in je leven geweest,toch vinden wij het ook spannend. Maar wij gunnen je het dat je droom uit gaat komen. We weten zeker dat deze ervaring die je gaat meemaken n nog mooier persoon gaat worden. En dat je alle dierbaren gaat missen. Meisje we zijn ontzettend trots op jou en je pa ma en je zussen. Heel veel plezier en een hele mooie tijd DOWN UNDER.

aline

Lieve liza
leuk zo n blog .
meid geniet en super stoer dat dit gaat doen .
denk aan je meidxxx

Sven Pluimers

Hoi , Liza

leuk , dat je gaat naar Australië en leuke blog.

Gr , Sven Pluimers ( oude klasgenoot van R - Jargenschool )

Nel de lange

Heel veel geluk en vooral plezier daar en we blijven je volgen

mum

Ha lieverd we hebben net jouw vliegende start kunnen volgen. Je gaat snel. Rond de 1000 km per uur. Net hebben er jouw brief aan ons gelezen. Waren weer dikke tranen maar vol trots hoor. Tot Skype lieverd xxx mummy

miriam

hee lieve liza,
fijn dat je avontuur is begonnen, veel aan je gedacht vandaag ook aan je pap en mam en zussies., ze zullen je missen en jij hun ook, (wij ook) . ik ga je volgen meis, geniet ervan ! vanuit limburg ALAAf! knuffels miriam

Edith

Wat ga jij een waanzinnig gaaf avontuur tegemoet! Wat leuk dat we op deze manier een klein beetje kunnen meegenieten van jouw (levens)reis down under. Heel veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active